Data: Neem contact op voor een incompany training
Beschrijving:
Weerstand van personeel of klanten komt dagelijks voor. Weerstand ontstaat wanneer mensen onvoldoende overtuigd zijn van uw idee of voorstel of wanneer de verwachtingen niet worden waargemaakt. Hoe krijgt u uw medewerkers of klanten zover dat zij daadwerkelijk bereid zijn uw voorstellen aan te nemen?
Deze training bevat o.a. de volgende onderwerpen:
• Invloed van ruis
• Muur der communicatie
• Voorstellen van een idee
• Gesprekstechniek
• Onderhandelingstechnieken
• Win/win situatie creëren
• Afsluiten van een gesprek
Waar: Incompany
Kosten:
€ 245,-( ex btw) Bent u niet btw plichtig dan betaalt u bij ons geen btw.
Inclusief:
Trainingsmateriaal, naslagwerk en verzorging.
Doel/Resultaat:
U kunt reageren op weerstanden van personeel en/of klanten en bent in staat om deze om te buigen naar een win/win situatie.
Didactische werkwijze:
Interactieve training, groepsopdrachten (interactievormen) afgewisseld met theorie, (instructievormen).
U kunt zich als cursist aansluiten bij een open training; neem voor de mogelijkheden contact met ons op.
Klik op een van onderstaande trainingen voor meer informatie: