Deze training wordt incompany aangeboden
Beschrijving:
Naast uw behandelingen is het verkopen van producten een noodzakelijk kwaad. Uw producten sluiten haarfijn aan op de behandeling en dit levert voor beide partijen resultaten op. Voor veel zorgverleners is het lastig om uw product aan de man te brengen. Met de juiste technieken zult u ervaren dat het niet zo moeilijk is als u denkt. U smeert tenslotte niet zomaar iets aan, u draagt bij aan het oplossen van het probleem van uw cliënt.
Deze training bevat o.a. de volgende onderwerpen:
• De 5 fases van een verkoopgesprek
• Ruis/aannames
• Inventariseren van de problemen van uw cliënt
• Uw oplossing bespreken
•Productargumenten
• Herkennen van koopsignalen
• Afsluittechnieken
Waar: Incompany
Kosten:
€ 245,00 (btw vrijgesteld)
Inclusief:
Trainingsmateriaal, naslagwerk en verzorging
Doel/Resultaat:
U bent in staat uw producten en diensten onder de aandacht te brengen van u cliënten en deze daadwerkelijk te verkopen.
Didactische werkwijze:
Interactieve training, groepsopdrachten ( interactievormen) afgewisseld met theorie (instructievormen)